GBT Szájhigiénés Klinika

svájci technológia

Szájhigiénés kezelések svájci technológiával

Tapasztalja meg Ön is a Dental Wellness élményt!

Digitális fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiéniai klinika, dental wellness, irányított biofilm terápia, professzionális fogtisztítás
Digitális fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiéniai klinika, irányított biofilm terápia, professzionális fogtisztítás

Irányított biofilm terápia (GBT)

A professzionális fogtisztítás a fogak egészsége és szépségét szempontjából egyaránt fontos. A kezelés során eltávolítjuk az ártalmas plakkot (biofilmet) a fogakról és a fogínyről. Ezzel megelőzhető a parodontitis (fogágy-gyulladás) és fogszuvasodás, amelyeket a WHO* különösen gyakori betegségként tart számon.

A professzionális fogtisztítás új korszaka

A professzionális fogtisztítás új korszaka, mely hatással van a teljes test egészségére

A fogakon lerakódott nagyobb mennyiségű fogkő eltávolítása előfordul, hogy fájdalommal jár. Az innovatív GBT (guided biofilm therapy) módszernek köszönhetően mindez már a múlté.

A svájci EMS Airflow Prophylaxis Master technikájával a kezelés teljesen fájdalommentes.

Rendkívül kíméletes és precíz, a tisztítás közben a fogzománc nem sérül, a fogkő viszont 100%-ban eltűnik, még a legapróbb rések közül is.

A hagyományos fogkő-eltávolítással szemben az EMS kezelés során a fogíny alatti területről is eltávolítjuk a lerakódott biofilmet,

ezzel teremtünk valóban tiszta és baktériummentes közeget a szájban.

Felejtsen el minden kellemetlenséget!

A rendszeres fogtisztításra sokkal inkább Dental Wellness-ként fog gondolni ezentúl!

A csúcstechnológiás készülék három különböző kezelést végez el egyszerre: eltávolítja a fogkövet, polírozza, majd fehéríti a fogakat. Három szolgáltatást egyetlen kezelés áráért!

Digitális fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiéniai klinika, dental wellness, irányított biofilm terápia, fogkő eltávolítás

Fogkő eltávolítás

Digitális fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiénia klinika, dental wellness, irányított biofilm terápia, fehérítés

Fehérítés

Tisztítás, Digitális fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiéniai klinika, Dental wellness, Irányított biofilm terápia, polírozás

Tisztítás

Az irányított biofilm terápia páciensek abszolút kedvence!

A legmodernebb irányított biofilm terápiás kezelés eltávolítja a plakkot, a fogkövet és az elszíneződéseket. Mindezt egy 8 lépéses protokoll garantálja, melyet a svájci EMS szakértők sokéves kutatómunkával állítottak össze.

A 8 lépéses protokoll az AIRFLOW®, PERIOFLOW® és PIEZON® NO PAIN technológiák kombinációjából áll. Emellett nagy hangsúlyt fektet a megelőzésre és az otthoni helyes szájápolás technikájának elsajátítására is.

Digital fogászati klinika, Budapest 13. kerület, EMS Higiéniai klinika, vezető orvos, Prof.  Dr. Nagy Katalin

01 Értékelés

A helyzet felismerése.

A fogak és a fogíny egészségi állapotának a felismerése az optimális terápia megválasztásához.

02 Szemléltetés

A BIOFILM vizualizációja.

A BIOFILM szabad szemmel majdhogynem láthatatlan. Csak akkor tudjuk rendesen eltávolítani, ha láthatóvá tettük.

03 Motiválás

Az otthoni higiénéhez.

A páciens a saját helyzetére szabva kap felvilágosítást arról, milyen higiénés tevékenységeket ajánlott otthon végeznie.

04 Airflow®

A BIOFILM, elszíneződések és korai fogkő eltávolítása.

Az EMS Airflow® levegő, meleg víz és a PLUS por segítségével kiméletes kezelést biztosít.

05 PERIOFLOW®

A PERIOFLOW® eljárással még a mély tasakok is kiméletesen kitisztíthatóak.

06 PIEZON® PS

A maradég fogkő eltávolítása.

Célzott, kiméletes, fájdalommentes eljárás PEZON® PS NO PAIN eszközzel.

07 Ellenőrzés

Minden tiszta?

Annak ellenőrzése, hogy az elszíneződések, plakk és fogkő tényleg teljes eltávolításra kerültek-e. A BIOFILM alatt esetleges rejtett szuvasság diagnózisa is akkor lehetséges.

08 Következő vizit

Tiszta fogak = egészséges szervezet

A  vizit utolsó lépéseként jegyezzük el a következő vizitet!

Tiszta és egészséges mosolyok

A GBT Szájhigiénés Klinikánk vezető orvosa Prof. Dr. Nagy Katalin

A Szegedi Tudományegyetemen summa cum laude minősítéssel megszerzett fogorvosi diplomámat később szakvizsgákkal bővítettem Fog és Szájbetegségekből, Szájsebészetből, Fogpótlástanból, valamint Dentalis Implantológia tárgyakból, kiváló eredménnyel.
1999-ben védtem meg Ph.D. disszertációmat, majd habilitáltam.
2019-ben elnyertem az MTA doktora címet. 2021-ben “Semmelweis díj” Miniszteri Elismerésben részesültem.

Szakmai munkásságom részeként a svájci EMS Guided Biofilm Therapy nagyköveteként is tevékenykedem itthon. Elhivatott vagyok az innovatív kezelések iránt, melyek szakmailag valóban megbízhatóak és bizonyítottan működnek. Az általam végzett irányított biofilm-terápiás kezelés (GBT) gyors, biztonságos és fájdalommentes, amely kismamák, cukorbetegek és fogágybetegek számára is kíméletes és hatékony megoldást nyújt a fogak tisztán tartására.

Ajánlott félévente elvégezni. Már kialakult fogágy probléma esetén pedig személyre szabottan határozzuk meg a kezelés gyakoriságát.

EMS Higiéniai klinika vezető orvosa Prof. Dr. Nagy Katalin, Biofilm terápiás kezelés, Digital Dental center, Digitális fogászati kezelés, Budapest

Meggyógyult mosolyok

Ne várjon amíg elhatalmasodik a fogkő, vagy súlyosbodik a fogágybetegség!

Kérjen időpontot és tapasztalja meg Ön is ezt a Dental Wellness élményt,

távozzon tőlünk egészséges és szép fogakkal!

Adatkezelési tájékoztató

Kérjen időpontot személyes konzultációra!